Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Oers - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Oers - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

16 Mei 2014 | Nederland, Amsterdam

Net als altijd wachtte ik nu ook weer tot het laatste moment om mijn koffer in te pakken. Gelukkig had ik al mijn kleding al verzameld en begon de inventarisatie van wat er nu mee moest en wat ik toch maar thuis ging laten. Uiteindelijk is is de meerderheid door de selectie heen gekomen en is mijn koffer zo goed als gepakt.
In de twee weken tussen mijn coschappen door heb ik tijd gehad om nog afscheid te nemen van een aantal mensen en heb nog leuke cadeautjes verzameld die natuurlijk ook allemaal zijn ingepakt.
Het lijkt erop dat het avontuur kan gaan beginnen. Vanavond nog even lekker uiteten met m'n boyfriend, dan een kort nachtje slapen ben ik bang en me om half 8 op het vliegveld melden. Dan wachten moedertje lief en peetmoedertje lief mij op, nog even koffie en dan door de douane en op naar het vliegtuig.

Ik heb er heel veel zin in, maar vind het ook wel heel spannend. Zuid-Afrika is toch iets anders van Vancouver. Iedereen zegt ook de hele tijd; ben voorzichtig/pas je wel op etc. etc. Daar word ik wel een beetje zenuwachtig van hoor mensen! Ik weet ook heel goed dat Zuid Afrika niet zo veilig is als ons oude vertrouwde landje, maar ik ga het gevaar gewoon niet opzoeken en anders uit de weg. Het busje pep ligt al op me te wachten! Thanks Lies! ;)

Tot over een paar daagjes met mijn eerste spannende avonturen en hopelijk mooie foto's!

  • 17 Mei 2014 - 06:49

    Naomi:

    Wij wensen je een goede reis vandaag (het is een lange zit!) op weg naar een nieuwe uitdaging tijdens je studie. Geweldige kans om heel andere dingen te zien/ervaren. Heel veel plezier en succes! Naomi, Eddy. En Debby

  • 18 Mei 2014 - 12:20

    Petemoei Simone:

    Ik hoop dat je je vele avonturen en verhalen hier met ons wil delen, ik word alvast een trouwe volger.

  • 18 Mei 2014 - 23:01

    Marjo:

    Hey Caroline,
    Eindelijk aan het grote avontuur begonnen!!
    Ik wens je onwijs veel succes met alles wat komen gaat.
    Ik ga je volgen!!
    Lieve groetjes, Marjo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Actief sinds 16 Mei 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 3902

Voorgaande reizen:

16 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Mei 2014 - 10 Augustus 2014

Pretoria - Zuid Afrika

Landen bezocht: